الأحد، 26 فبراير 2012

امر واقع الحلقة 16



الحلقة16
جى تانى ويامن بيستحقر شهد قد كدة هى رخيصة كانت سهرانة
طول اليل مع واحد وبعتلى تقولى بحبك انا بجد اتصدمت فيها 
وشهد بتتشيك وتحط المكياج وتجهز وتنطلق 
واخييييرا شهد ويامن فى مكان واحد 
حبيبى وحشتنى 
حبيبى؟؟؟ ووحشتك اةةةةةة
فى اى يايامن انا ماوحشتكش 
لا ازاى طبعا وحشتنى اخبارك اى وبتعملى اى فى حياتك كدة
الحمدالله ولا حاجةعايشة بس كنت عاوزك فى موضوع مهم
يامن يقطعها شهد انتى كنتى فين امبارح 
انا!!! كنت فى البيت ليةبتسال
فى البيت ؟؟ يعنى مكنتيش سهرانة برة 
سهرانة شهد مرعوبة وترد بتردد لا طبعاااااااا يامن اناعاوزة اقولك حاجة 
لا انا العاوز اقولك حاجة وعايزك تسمعها كويس اوى انا مابحبكيش وعمرىماحبيتك وطول السنين دة كنت بتسلى بيكى
يامن !!!! اىالبتقولة دة
هى دى الحقيقة وانا تعبت وقرفت بقا من الكدب عليكى وكمان انافى فحياتى حد تانى وبحبهاجداااااااااااااااااا ومستنى اخلص واكلم اهلها
شهد هيغمى عليها من الكلام البتسمعو ومش عارفة ترد تقول اى هى كانت عايزة تحكيلو كل حاجة وكانت هتقولواانها سامحتو على كل حاجة واهم حاجةانهم سوا وهتقلو انها جمعت الفلووس لكن الشئ الوحيد القدرت تقولوا 
وانا كمان مابحبكش ولاعمرىفكرت فيك ونفس المشاعر الجواك جوايا وكمان فى حد تانى فى حياتى برضو بس هو بقا فعلا كلم اهلى واناكنت جايةعشان انهى كل حاجة حاولت شهد تحافظ على كرامتها فىالكلام اليامن قالو برغم ان قلبهاكان محطم وحست انها مش قادرةتتنفس لكن فظلت متماسكة قدمو 
اةةةةةةة قولىكدة عموما انا عارف ياهانم وشوفتك معاة بجد عرفتىتختارى ياشهد بس مكنتش اعرف انك رخيصةكدة وبجد كل حاجةانتهت 
رخيصة لا لحد كدة وكفايةاواى بجد انت انتهيت من حياتىومش عايزةاشوفك ولا اسمعك ابدا لحد ما اموت 
تمشى شهد والمرة دة مش قادرةتمنععيونة وانهارت وهى مش منتبها لاىحاجة ولا اسة بالدنيا لانهاكانت حاسةانها بتتخنق سمعت صوتمن بعديد انتبببببببببببببببببببببهى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق