الأحد، 26 فبراير 2012

امر واقع الحلقة 5

 الحلقة5 
انا اسف يايامن بجد انت فهمت الموضع غلط انا بجد مكنتش قصدى شهد انا ازى احب شهد وانا عارف انكو بتحبو بعض 
خلاص بقا يارجالة صافى يالبن 
حليب ياقشطة
هااااا يايامن 
ماشى ياعم خلاص محصلش حاجة 
وتانى يوم الصبح مروةمرحتش الجامعة ومحدش حاول يعرف هى فين والكل اتقابل بس كانت المشاعر بين الجميع هىمشاعر الاختلاط بين الاحراج والتهكم 
والكل كان ساكت وحاضرو محاضرتهم والكل روح ومحدش حاول يعد مع التانى وعدى اليوم وفىالساعة7 المغرب 
ازيك ياسارةمحدش بيشوفك هنا لية
معلش ياطنط والله انشغال 
طيب حبيبتىربنا يوفقك اسيبكو بقا مع بعض
شكراياطنط 
اقفلى الباب وانتى خارجة ياماما بعد اذنك 
اىالحصل امبارح دة بجد شوفتى ا لتوتر الكان موجود النهاردة 
ايوة فعلا انا مش عارفة احاجة حتى يامن مش بيتكلم معايا فىاى حاجة 
شهد انتى كنتى لمحتى قبل كدة ان احمد بيضايقك 
اة بس مينفعش اقول ليامن حاجة 
لية بقا انتىالمفروض تحكيلو 
لاطبعا انتىعارفة انهم اصحاب جدا ومن يوم ما احمد جى ويامن عرف ان اهلو برة مصر ومش بيسالو علية وكل علاقتو بيهم هى علاقة فلوس بس وهو حاسس انة زى اخو وبالذات انك عارفة ان يامن وحيد وكان نفسو يكون عندو اخوات وحس ان ربناعودو باحمد
وهو مالقش غير الزفت دة مهو عندو اصحاب كتير 
مش عارفــــــــــــــــــــــ استنى دى مروة بتتصل 
طيب رودى شوفيهاهتقول اى ولا بلاش لحسن تكمل قصيدة قلة الذوق بتعت امبارح 
لا متقوليش كدة انا هشوفها عوزة اى 
الو يامروة
شهد ازيك 
الحمدالله ؟؟؟ خير 
انااسفةجدا بس انااوللم سمعت احمد بيقول انةبيحبك مقدرش اتملك اعصابىوحسيت بالخيانة من كل الحواليا 
قال اى؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب ويامن كان موجود
ايوة وسمير ووائل 
انا معرفش هو قال كدة لية يامروةبس اكيد كان اتلخبط او خلط بينى وبين حد تانى اكيد مش انا اكيد 
اناعارفة انك عمرك ماتعملى كدة واروجوكى قولىلسارة متزعلش منى ولا انتى وياريت نفضل اصحاب 
اكيد طبعاانانسيت خلاص وسارةكمان وهنشوفك بكرة باذن الله لم نخرج اتفقنا 
اتفقنا سلام 
سلام 
كانت عايزة اى 
بتعتذر وقالت انها متقصدش وبجد انا متاكدة تخيلى قال ادمهم كلهم انةبيحبنى اتججن رسمى البنى ادم دة 
حيوااااااااااااااااااااان انتى لازم تضعى حد لتصرفات الشنيعة دى وتقولى ليامن كل حاجة ارجوكى ياشهد فكرى بعقلك مش بعواطفك يخسارو احسن مايجى يوم يخسركو انتو الاتنين 
طيب انا هشوف كدة 
ماشى انا لازم امشى بقا عشان هروح مع بنت خالتى للكوافير عشان خطوبتها بكرة عقبالك انتى ويامن 
ربنا يخليكى وانتى كمان عايزين نفرح بيكى بقا 
ان شاء الله سلام 
بعد ماتمشى سارة تلفون شهد يرن 
بيتصل ليةدة عاوز اى انا مش هرد علية 
اى دة بيرن كتير كدة لية 
الو انت ليك عين اصلا تتصل بيا بعد الحصل انت بجح جدا بجد 
بجح لية بحبك واى فيهاودلوقتى الكل عرف 
انت عبيط انا بحب يامن ياممـــــــــــــــــــــــن افهم بقا
يامن يامن انتى اىمابتحسيش يامن دة اىجمبى انا وبعدين هو احسن منى فى اى يعنى 
احسن منك فى كل حاجة كفاية انة يعرف ربنا وبيصلى وكفاية انة بيخد بالو من الحواليا والاهم انو مش بيخون اصحابو ولا بيحب حبيبتهم ومتتصلش تانى واقسم بالله انك لو كلمتنى تانى بجد هزعلك 
تقفل الخط وهى بتبلطم اى دة اى الشخص دة مش معقول كدة فعلا خير تعمل شر تلقى 

عدت الساعات وبقيت 2 باليل تلفون يامن يرن 
ايوةياحمد 
يامن الحقنى الحقنى فى مصيبة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق