الأحد، 26 فبراير 2012

امر واقع الحلقة 3

 الحلقة 3 
تلفون احمد بيرن الساعة 4 الظهر من يوم الاربعاء 
الو 
ايوةازيك ياحمد اخبارك ا ى 
مروة ازيك عاملة اى انا الحمدالله تمام وانتى 
اناتمام اناعيد ميلادى بعد بكرة اكيد هتيجىصح 
بجد والله السنةعدت بسرعة اوىانا فاكر انناكنا لسة فى عيد ميلادك السنةالفاتت 
اة فعلا الايام بتعدى هوا متوهش هتيجى خلاص
انتى عزمة مين 
نفس الشلة منتا عارف انا من اخر مرةعزمت ناس معرفهاش وحصلت المشكلة وقولت خلاص خلينافى النعرفوا احسن 
اةةة طيب اكيييييييد اناجى فىنفس المكان 
اة انا مش بحب اغير منتاعرفنى ياحمد
اةةةةة تمام اشوفك بقا كل سنةوانتى طيبة يلا سلام
وانت طيب سلام 
عدت دقائق ومروة بتكلم كل صاحبتها تعزمهم وعزمت الشلة كلها 
عدتايام وجىيوم العيد ميلاد الساعة8 باليل
ازيك ياميرو كل سنةوانتى طيبة ياقلبى 
وانتى بخير ياسارة ميرسى خالص على الهديةالحلوة دىمكنش فى داعى
ازاى بقا دة عيد ميلاد مروة يابنتى
ههههههههه امال فين شهد 
جىمع يامن انا كلمتهم من خمس دقايق وقالولى قربو استنىكدة اهوم جهم 
ميرررررررررو حبيبى كل سنة وانتى فرحانة وفى بيت العديل بقا السنة الجاية 
يارب ياشهد ونبى 
كل سنة وانتى طيبة يامروة اتفضلى 
وانت طيب يا يامن مرسى خالص مكنتش تعبت نفسك 
لا ازاى بقا يلا طيب مش هتدخلو الحفلة بدئت
طيب اسبقونى انتو واناهجى اهو 
هتستنى كتير يامروة انتى عارفة بيجى اخر حد 
سارة ؟؟؟ 
خلاص خلاص اناغلطانة انا دخلة ياختى استنى لوحد ك بقا 
وعدت نص ساعةومروة مستنيا وقررتتدخل الحفلة لان هىعارفة احمد وعارفة انة هيجى بعد ماالحفلةتخلص وانتظارها لية مالوش لازمة وعدت الحفلة واحمد جى وهم بيطفوا الشمع وطبعاجى شارب طينة وعمال يخرف دخلالحفلة وبوظ الدنيا ويامن وسمير ووائل اخدو برة واعدو يفوقوافية وفى لحظة واحمد مش حاسس بنفسة 
انا بحبك بحبك بحبك وانتى عارفة 
لو مروة هنا وتسمعك وترجعوا بقا 
سمير مش وقتو خالص 
تلفظ احمد بحبك اوووووواى يا شهد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق