السبت، 10 مارس 2012

منطقية الحلقة 11

الحلقة 11 القصة ااسمها منطقية 
حبيبتى وحشتنى اواى ياروحى 
هبة تتجمد فى مكانة الكلام يتشل فى لسانة مش قادرة ترد ولا تقول ولا حرف من الصدمة 
حبيبتى ريمو انتى مش بتردى لية اوعى تقولى انك لسة مع هبة المغفلة ههههههههه اعتقد انك اتورطتى بقا ريم ريم مش بتردى لية 
تجمع هبة قوتها وترد المغفلة معاك 
كريم فى قمة الدهشة والرعب والاحراج هببة ؟؟!!! 
تخيل بقا انت بجد احقر من انى حتى ارد عليك انا مش هقولك حاجة لان انا الرخصت نفسى لم قررت اسمعك واصدقك واغمى عنيا عن الحقيقة انت انسان رخيص وانا فعلا اسفة انى عرفت 
هبـــــــــ تقفل هبة الخط وهى فى قمة الحزن والحسرة قلبها طلع من ضلوعة من الصدمة مش قادرة تتنفس حاسة انها فى كابوس ومش عارفة تصحى 
هبة مالك فى اى حصل بتعيطى لية ياحبيبتى 
حبيبتك ؟؟ انتى مفيش كلمة توصفك ولا تعبر عنك انتى حيوانة وقذرة انا هسالك سؤال واحد بس لية انا لية تعملى معايا كدة لية تاخدى منى الحاجة الوحيدة التمنيتها فى حياتى لية تسرقى قلبى وفرحتى لية لية لية ياحيوانــــــــــــــة 
هبة اسمعينى كريم هو 
ولا كلمة انا بجد مش عارفة انا مصدومة فى مين فيكو اكتر روحو حسبى الله ونعم الوكيل فيكو مش مسامحكو بكرة ربنا هيرد جرحكو ليكو 
هبة ارجوكى 
تصرف لا ارداى من هبة تلتش ريم بالالم اخرسى اخرسى بقا انتى سافلة انا مش عايزة اشوفك ولا اسمع صوتك ولا اعرفك تانى ابعدى عنى اطلعى من حياتى بقا 
تجرى هبة فى الاتجاة المعاكس وتسيب ريم وهى منهارة ومش عارفة تمنع دموعها من العذاب والالم الفى قلبها 
تعدى دقايق وتتصل ريم بكريم 
كريم انت اتصلت عليا ولا اى حصل هبة عرفت كل حاجة 
انتى ياغبية ازاى تسيبى موبيلك بكل اهمال كدة انا مبقتش عارف انطق مش قادر اصدق ان هبة عرفت كل حاجة هى عاملة اى دلوقتى قوليلى انك انكرتى الموضوع 
لا بعا ماانكرت حاجة هى اصلا مادتنيش فرصة اقول ولا كلمة وعلى فكرة بقا كدة احسن لم تعرف ادينا خلنا منها وعرفت وريحت دماغك وبعد كدة هنتكلم براحتنا ونخرج براحتنا من غير قلق ولا اى حاجة 
تصدقى وتامنى بالله انك انسانة قذرة ومعندكيش دم ولا مشاعر انا مش قادر اصدق انى عملت ل دة فى هبة عشان انسانة وطية زيك بجد انتى شخصية زبالة ومايشرفنيش انى اعرفك بعد كل الانتى عملتى فى صاحبتك دة مش قادرة حتى تحسى بالذنب حتى 
احترم نفسك بقا انا ساكتلك من ساعاتها وبقول متعصب لكن مش كدة بقا ولو ياحبيبى زعلان اواى عليها روحلها ومتنساش انى لو خنت هبة مكنتش لوحدى وكمان متنساش انك ياما قولتلى انها متفرقش معاك متعملش بقا شريف وعفيف بقا
انا مش عايز اعرفك تانى 

فى ستين داهية وتقفل ريم الوبيل فى وشه غبى زبالة عملى فيها شريف وهو قذر اصلا وتتصل على شادى 
الو 
ايوة حبيبى انت فين وفجاة تعيط ريم 
مالك ياريم بتعيطى لية 
انا محتاجلك اواى ياشادى مش هتصدق حصل معايا اى 
اهدى بس ياحبيبتى مالك انتى فين وانا هجيلك 
تعدى نص ساعة وشادى يكون عند ريم 
مالك ياريم فى اى فى حد عملك حاجة
تعيط اكتر ريم شادى مش هتصدق انا اتخدعت فى اعز اصحابى وطلعت بتلعب بيا 
اهدى ياحبيبتى اهدى بس اى حصل اهدى عشان افهم منك 
ضحكت عليا كانت عايزة تخلينى اكلم ولاد وانا لم رفضت ادت واحد رقمى وخلتو يضايقنى ولم رحت اعتتابها طلعت عليا انى بكلم حبيبها 
اى شغل الاطفال دة وقلة الادب دى مين دى 
هبة منتا عارفة الكانت ف الحفلة 
مش معقول دى شكلها بنت محترمة جدا لايمكن يطلع منها كدة 
يعنى انا كدابة شكرا اواى انا جيبك عشان تنصفنى تيجى عليا
خلاص متعيطش انا هتصرف وهشوف الموضوع
لالالالا خلاص متسالش ولا حاجة انا بس بقولك قد اى جرحتنى واتصدمت فيها حبيبى انا هقول لاهلى على معاد عشان تيجى ونتخاطب وابعد بقا عن القرف دة 
شادى يفضل جمب ريم بس مش مقتنع لكن مش هيكدبها لانو بيثق فيها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق