السبت، 10 مارس 2012

منطقية الحلقة 6

الحلقة 6 القصة اسمها منطقية 
روحت اهو شكلك 
بستغرب مين معايا
مش عارفنى يعنى 
لا والله مش واخد بالى 
امممممممممم امال منزلتش عينك من عليا لية النهاردة 
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ريم انا اقدر انسى برضو بس انتى جبتى رقمى منين 
مش مهم اليسال مايتوهش ولا اى 
ههههههههههه اة طبعا انا فرحان اواى انك كلمتنى 
لية بقا
يعنى انتى مش عارفة بيتهايلى كدة احنا الاتنين عارفين
وهبة ؟
هبة دى صحابتى عاااااااااااااادى يعنى مش حب ولا حاجة 
امممممممممممممم طمنتنى 
وشادى ؟
لالالا شادى اى دة معجب بيا بس انا مش فى دماغى منة يعنى فكك 
طيب قشطة اواى 
واعدو بالساعات يتكلمو وقربو من بعض جدا وريم بقيت صاحبت هبة الانتيم ومعاها فى كل حتة ودايما تطمنها ان كريم بيحبها 
وعدت الايام وعلاقة ريم بكريم مستمرة يوم التلات الساعة 4 
هبة ازيك 
سحر اخبارك اى فينك يابنتى من زماااااااااااااااااااان مش باينة خالص
دى انا برضو حرام عليكى انتى البتختفى كدة محدش بيعرف يوصلك 
معلش بقا مشاغل منتى عارفة الجامعة والبيت 
ربنا يعينك ياحبيبتى شدى حيلك وخدى بالك على نفسك وابقى خلينا نشوفك 
اة طبعا وانتى برضو يلا عايزة حاجة سلام 
لا هبة انا كنت عايزكى فى موضوع كدة
اة اتفضلى ياحبيبتى 
بس متزعليش
ازعل منك برضو اى يابنتى قلقتنى ماتقولى 
انتى لسة بتكلمى الولد الاسمو كريم دة 
اة لية بتسالى فى حاجة ولا اى 
يعنى بصراحة كدة اة فى 
اى خير حصلو حاجة قولى ياسحر انطقى 
لا محصلوش حاجة مايروح فى ستين داهية يابنتى دة بنى ادم زبالة وانا فى الحقيقة كنت عايزكى تبعدى عنة لانة شخص مش محترم
ازاى بقا ياسحر 
هبة الولد دة بيتكلم عنك فى كل مكان تقريبا ومشردك مع اصحابو وكل يوم بيكلم بنت يابنتى مافيش بنت فى الجامعة كلها متعرفوش ابعدى عنة ياهبة انتى مش وش بهدلة واهلك ناس طيبين ودة عيل لبط 
اةةةةةةة على فكرة ياسحر كريم الانتى بتشتمى دة هو الشخص الوحيد الدايما بيكون جمبى ومعايا وعمرو ماتكلم عنى كلمة وحشة وانا حتى مش عارفة جبتى الكلام دة منين والبنات البتقولك انهم بيكلو دول كدابين لانهم هيموووووتوا ويكلمو وهو مش معبرهم 
ودة بقا الكلام الهو بيقولوهولك ياهبة اوعى تصدقى دة منافق وبتاع التلت ورقات 
سحر النقاش انتهى ومتتكلميش عنة كدة تانى وسلام بقا لانى اتاخرت 
مشيت هبة ودمها محروق جدا ومقدرتش تمسك نفسها وعيطت وطبعا بسرعة البرق كلمت اعز اصحابها 
الو 
ايوة ياحبيبتى وحشششششششششتنى مووووووووووت 
ازيك ياريم
هبة ملك فى اى انتى بتعيطى ولا اى 
ايوة ياريم ايييوة 
لية ياحبيبتى حصل اى 
فى واحدة صاحبتى لسة شايفها حالا بتقولى كلام وحش اواى على كريم
كلام زى اى يعنى 
انة حلنجلى وبتاع بنات وبيتكلم عنى وحش تخيلى بتقولى ان كريم بيتكلم عنى وحش انا مش عارفة لية بتعمل كدة
دى كدابة ياحبيبتى سيبك منها ولا تزعلى نفسك كريم بيحبك وبيموت فيكى وانتى عارفة كدة دى عيلة منفسنة شكلها وبتغير منك سيبك منها ومتعيطيش بقا
تفتكرى ياريم 
ايوة طبعا كريم دة انسان محترم جدا
ربنا يخليكى ليا ياريم من غيرك مكنتش عارفة هعمل اى 
ويخليكى ليا ياروح قلبى يلا بطلى عياط بقا انا هقفل عشان بعمل حاجات لم اخلص هكلمك 
اوك سلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق