السبت، 10 مارس 2012

منطقية الحلقة 8

الحلقة 8 القصة اسمها منطقية 
ماشى شكرا
اى المعاملة دى بقا انا زعلتك فى حاجة 
كريم انا هسالك سؤال وجاوب بصراحة 
انا من امتى بكدب عليكى ياهبة اسالى 
انت بتكلم حد غيرى 
لا طبعا انتى هبلة اى الكلام دة انتى عارفة انى بحبك انتى جبتى الكلام الفراغ دة منين 
كريم انت عارف انى بحبك وبحافظ عليك لو سمحت متضحكش عليا وتعيط هبة 
يابنتى والله والله معرفش غيرك ومابحبيش غيرك انتى كل عمرى وانتى حبيبتى وهتبقى مراتى وام ولادى وكل حاجة فى دنيتى متصدقيش اى حاجة حد يقولك الناس هى الهتوقع بنا لو بتحبنى بجد هتثقى فيا
انا بثق فيك بس انا خايفة انا كل يوم اسمع انك بتعرف واحدة وبتكلم حد واسمع عنك كلام وحش انا مش بصدق بس الكلام بيجرحنى اواى وبيكون وجع 
انتى البتدى فرصة للحواليكى يتكلمو عنك خلاص ياهبة لو هتصدقى اى حاجة حد يقولهالك يبقا خلاص نسيب بعض انا مش هقدر اكمل فى علاقة كلها شك كدة 
لا ياكريم نسيب بعض اى انا بحبك ومقدرش ابعد عنك وانت عارف انت عايز تسبنى يعنى 
لا طبعا انا بس مش هقدر استحمل شكك فيا طول الوقت
خلاص متزعلش حقك عليسا انا مش هصدق حاجة تانى وعد 
لم اشوف ماشى حبيبتى انا مضطر اقفل دلوقتى عشان هنام وعندى جاتمعة بدرى الصبح 
ماشى حبيبى تصبح على خير خدبالك على نفسك 
وانتى ياقمرى سلام 
ريم تحدث شادى على الفون 
ايوة حبيبى 
كنتى مشغولة مع مين يابنتى غبتى كدة 
معلش يابيبى كنت بكلم واحدة صحبتى عندها مشكلة كبيرة اواى 
لاخير ان شاء الله طيب قدرتى تساعديها ولا اى 
اهو بحاول والله ياشادى كنت مستنايا مكالمتك دى اواى 
وانا كنت عايز اسمع صوتك واطمن عليكى واقولك اخبار حلوة كمان 
اى حبيبى قولى 
انا خالى محتاج مهندس يشتغل معاة تحت التدريب هو لسة مبتدا بس كدة هيبقا عندى فرصة انى اشتغل على طول بعد لم اخلص لان هيكون عندى خبرة ومتدرب 
حبيبى بجد دة خبر تحفة اواى ربنا يوفقك ياعمرى انت بحبك اواى ياشادى 
وانا بحبك جدا ولابنا الوحد اليعلم اد اى بتمنى يجى اليوم الافتح بيتى القيكى قدامى 
وانا كمان ياحياتى كريم يتصل بريم على الانتظار 
طب حبييى انا هقفل لحسن ماما بتنادى عليا ولازم اشوفها 
اوك حبيبتى خدى بالك على نفسك بحبك
اوك بيبى وانت كمان 
تقفل ريم بسرعة وترد على كريم 
ايوة ياكوكو 
اى يابيبى كل دة بتتكلمى 
معلش غلباوى اواى ولم قولتلو انى هسيبو انهار وزعل اواى وعرفش لية يعنى الحاجات دى قسمة ونصيب 
عادى سيبك منة انا مش هشوفك بقا ولا اى 
اة طبعا يابيبى هنتقابل بكرة اوك 
اوك هكلمك 
ماشى ياحياتى يلا هقفل بقا عشان عايزة انام موووووووووت 
وانا برضو تصبحى على خير 
وانتى من اهلة سلام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق