السبت، 10 مارس 2012

منطقية الحلقة 7

الحلقة 7 القصة اسمها منطقية 
الساعة 8 باليل فى منزل مى 
اتفضل ياحبيبى 
ربنا يخليكى ياماما انا هقولك ياماما بقا ولا اى 
ههههههههه طبعا ياحبيبى انت زى رامى يعنى 
ربنا يخليكو ليا يارب امال مى فين 
جى اهى استنى اندهلها
ياروحى على القمر 
انته تعاكس ولا اى انت فى بيتنا على فكرة 
ههههههههههه لا يابت لم انتى مش عايزنى اعاكس بقالك ساعة اعدى تتزوقى لية يعنى 
عممممر اى 
خلاص خلاص وبعدين انتى زى القمر من غير حاجة وبكرةاشوفك على الطبيعة يعنى د
ماشى اسكت بقاااااااا الله 
هههههههههههههه طيب سكت خلاص اهو الا صحيح انتى مشوفتيش حد من صحابتك 
لا والله ياعمر من يوم حفلة البربكيو ولا حد اتصل ولا سال تصدق انك فكرتنى ولم تمشى هكلمهم ابستفهم 
لالا عادى انا بس افتكرت اصلى ريم معدتش بتتصل بعلى خالص 
اصلا انا قولتلك كدة من الاول ومصدقتنيش
يابنتى والله كانت بتكلمو على طول على فكرة على محترم جدا ومش بتاع الحاجات دى فعلا بس ريم ماعجبتوش عشان كدة مكنتش عايز يكلمها
وهى ماتعجبوش لية 
هو الوالد عندو حق ريم صاحبتك دى انسان مش صح خالص يامى بجد انا استغربت جدا انكوا صحاب فعلا 
عيب ماتقولش كدة عليها والله ريم كويسة 
والله انا الصعبان عليا شادى شكلو انسان محترم جدا وبقينا اصحاب اواى وراجل كدة مش عارف حب ريم دى ازاى 
مش قولت عيب بقا 
لالالا بس سيبك انتى الواد الاسمو ايمن والتاى الاسمو كريم دول ياببببببببببببببببباى عليهم غتت غتاته
ههههههههههههههههه لية بقا 
اشخاص مش كويسة خالص بجد منافقين وكل واحد بيخون الانسناة المعاها وومحافظة علية لالا اعوذ بالله دول شياطين 
بجد؟ بس هبة بتقولى على كريم لام حلو اواى وكمان نيرة بتقول ان ايمن بيمووووووووووووووووووووووت فيها 
بيموووووووووووووووت فيها دة هيمووووووووووووووووووت منها ياشيخة لا خالص دة شخص سافل والتانى دة مش كويس خالص قولى لهبة تبعد عنة دة انسان زبالة والله لو مكنش ضيفنا انا كنت طردتو 
تطردو اى بس لا ميصحش ياحبيبتى ياهبة دى هتتصدم اواى لم تعرف حاجة زى كدة كانت معلقة امال كبيرة عليه
هو ة حد يعلق امالو علية برضو دى برص ومجليط كدة مش شكلها خالص يابنتى انا لو هرتب بقا هرتبك شادى مع هبة هم الاتنين حلوين على بعض كدة وشكلهم هيبقا قمر كفاية انهم اخلاق واحدة 
بجد انا اتقفلت دلوقتى اضيقت اواى عشان هبة هعمل اى 
لازم تقوليلها انتى مش صحابتها ولا اى 
اكيد هقولها بس القى الوقت المناسب بس 
الساعة 10 ونص 
اى ياستاذ كل دة على مترد 
حبيبى معلش كنت باكل
بتاااااااااااااااااكل اة انا بقا مابكولش من االكلام دة 
اى ياريم الاسلوب دة فى اى 
فى اى ؟ الا منتش عارف يعنى 
لا مش عارف اى بقا
اتلم بقا واحترم نفسك انا مش هبة يابابا تكلملى كل شوية واحدة لو مش ملية عينك خلاص نفضيها سيرة 
لا ياشيخة حوشى انتى بقا المستقيمة اواى انتى بجحة جدا على فكرة مش معنى انى مابتكلمش انى مش عارف الواد البتكلميهم 
انا انا انت كمان هتكدب يلا عدتك ولا هتشتريها 
هههههههههههههه بقولك اى احنا الاتنين بنكلم بعض وكل واحد فينا عارف ان التانى بيكلم عااااااااااادى يعنى فى متعمليش نفسك خضرا الشريفة اواى يعنى ولو عايزة نفضيها سيرة ااوك يلا بينا
كدة ياكريم تبيع فى ثوانى دى اخرتها بقا انا بجازف كل ددة عشانك وانت تعمل كدة ماشى هى دى اخرتها
خلاص ياريم بلاش وجع دماغ محدش فينا يحاسب التانى وخلاص 
اووووووووووف بقا
اى 
الزفت شادى دة بيتصل عليا انا قرفت منة شو فانا هقفل ارد وارجع اكلمك تانى انا هنهى معاة بقا
برافووووووووووا عليكى يابيبى انا صاحى خلى وكلمينى سلام
يقفل كريم مع ريم ويتصل برقم اخر 
الو 
ايوة ياحبى وحشتنى وحشتنى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق