الخميس، 12 أبريل 2012

اميرة الحلقة8

هااا ا ى حصل
مفيش وعدتنى هتدينى الفلوس 
بجد اخير ا هنعرف نخد منهم حاجة انا قرفت منهم خالص ومن المحايلة والدلع 
معلش خلاص هنخلص اهو 
تانى يوم الصبح 
على فين ياحبيبتى 
نزلة عندى مشور مهم 
ماشى حبيبتى انتبهى على نفسك 
اميرة تسنيم هنا صح
ايوة ياشذى نايمة 
ماشى انا بس طنت بطمن عليها تروحى وتيجى بالسلامة ياقلبى 
ماشى عن اذنكو 
يتهمسوا تفتكرى راحة تجيب الفلوس ولا اى 
مش عارفة بس لو ماجبتهاش هتشوف ايام سواد معايا
لا ياشذى اهدى كدة احنا عايزين نسيسهم لحد لم نخلص بقا
اميرة توصل المؤسسة وتقابل اسلام 
مالك ياميرة شكلك مهمومة كدة فيكى اى 
ولا حاجة ابدا بس منمتش كويس
لية ياحبيبتى فى اى مالك طمنينى عليكى 
مفيش شوية مشاكل فى البيت
اوعى يكون عمك بيعااملك وحش وا اى حاجة 
لالالا مفيش الكلام دة ياسلام خالص 
حبيبتى انا جمبك وانت عارفة كدة لو احتاجتى اى حاجة اميرة انا عايز اشوف عمك واكلمو 
تكلمو؟ فى اى 
هو اى الفى اى انتى عارفة جى الاون بقا اننا نتلم فى بيت واحد يابت يابت نفسى اشوفك فى المطبخ بتطبخى وادخل البيت القيكى فى وشى اميرة احنا اتعذبنا كتير وجى الوقت نرتاح
اميرة فى شرود تام بتفكر هتعمل اى وهتتصرف ازاى وهتقول لخالتها ولو قالت اكيد خالته مش هتوافق ابدا وهتطلب منهم انهم يرجعو ودة حلمها وامنية مامتها وبابها وطبعا ماسمعتش ولا كلمة من كلام اسلام 
اميرة اميرة 
ا اى اى معاك
لالالالا انتى ولاانتى هنا بجد مالك فى اى 
ولا حاجة انا لازم امشى دلوقتى افتكرت حاجة مهمة اواى 
طب والموضوع التكلمنا فى 
بعدين بعدين ياسلام وتغادر اميرة البانية وهى عزمة على اخبار خالتها بالموضوع
وتتفاجاة بمكالمة ولا على االبال

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق